سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۱۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
نگاهی به انقلاب اسلامی از زبان شهید بهشتی
باشگاه روشنایی فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی مجموعه «آن مرد انقلابی» را همزمان با سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت سید محمد حسینی بهشتی با مرور گفته‌هایی از این شهید بزرگوار تولید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه عکس نگاره «آن مرد انقلابی» همزمان با سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت سید محمد حسینی بهشتی با مرور گفته‌هایی از این شهید بزرگوار توسط باشگاه روشنایی فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی تولید شد. 

در این عکس نگاره‌ها نکاتی از بیان شهید بهشتی در موضوع انقلاب و انقلابی‌گری بیان و در فضای مجازی منتشر شده است و هفت جمله درباره منش انقلابی از بیان شهید بهشتی مطرح شده و همزمان با هفتم تیر و سی و ششمین سالگرد شهادت این متفکر انقلابی در اختیار شهروندان قرار گرفته است. 

آیت الله بهشتی اولین رییس دیوان عالی کشور پس از انقلاب، اولین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رییس مجلس خبرگان بود. وی علاوه بر تحصیل در حوزه علمیه دکترای خود در رشته الهیات را دریافت کرد. در اسفند ۱۳۴۳ به آلمان رفت و در شکل‌گیری مرکز اسلامی هامبورگ و اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان مسلمان (گروه فارسی‌زبانان) ایفای نقش کرد. 

برای دیدن این مجموعه می‌توانید به کانال تلگرامی بچه‌های انقلاب به نشانی @f_enghelab مراجعه کنید. در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم می‌توانید به نشانی f. enghelab سر بزنید و این مجموعه را ببنید.
نظر شما