جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۳۲۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
اولین دوره مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «نورباران» به همت فرهنگ‌سرای گلستان ویژه گروه سنی ۷ تا ۹ سال برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقات قرآنی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم «نورباران» ویژه دختران و پسران به صورت شفاهی و در بین کودکان و نوجوانان گروه سنی بین 7 تا 9 سال برگزار می‌شود.
 
کودکان و نوجوانان و خانواده‌های علاقه‌مند برای شرکت فرزندانشان در این طرح قرآنی می‌توانند از 5تیرماه همزمان با عید سعید فطر تا 31 تیرماه با دردست داشتن کپی کارت ملی و پرکردن برگ ثبت نام به فرهنگ‌سرای گلستان و خانه‌های فرهنگ منطقه ۸ و نیز تمام پایگاه‌های تابستانی مدارس مقاطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه 8 مراجعه کنند.
 
منبع مسابقات این طرح قرآنی آیات موضوعی و قرآن مجید است که به صورت بروشور به همت فرهنگ‌سرای گلستان تهیه شده است وبه صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد؛ مسابقه ویژه دختران دوشنبه 2 و 3 مردادماه همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و مسابقه ویژه پسران 4 و 5 مردادماه در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.
 
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین دوره از مسابقات قرآنی «نورباران» 12 مردادماه همزمان با شب ولادت امام رضا (ع) در سالن اجتماعات فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد و به سه نفر برگزیدگان اول هر رده سنی 150 هزارتومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر ، سه نفر برگزیده دوم هر رده سنی 100 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر و به نفرات برگزیده سوم هر رده سنی 50 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه «نورباران» به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگ‌سرای گلستان، طبقه دوم، معاونت  آفرینش و اجرا مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما