پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۳۲۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
«ماجرای نیمروز» فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره سی‌و پنجم فیلم فجر از ۱۳ تیرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، موسسه‌ هنرهای تصویری سوره از روز سه‌شنبه ۱۳ تیرماه، فیلم ماجرای نیمروز دومین ساخته‌ی محمدحسین مهدویان را در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌کند.

«ماجرای نیمروز» نوروز ۹۶ اکران عمومی شد و با توجه به فضای سیاسی تاریخی فیلم که به حوادث مهم انقلاب در ابتدای سال ۶۰ می پردازد، توانست به فروش نزدیک به ۵ میلیاردی دست یابد.

دومین ساخته‌ در جشنواره‌ی فیلم فجر سال گذشته توانست پنج سیمرغ بلورین را از آن خود کند و فیلم منتخب مردمی این رویداد شود.

در «ماجرای نیمروز» مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟»

فیلم‌نامه‌ «ماجرای نیمروز» را محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی نوشته‌اند و تهیه‌کنندگی این فیلم را هم که محصول سال ۱۳۹۵ است سیدمحمود رضوی بر عهده داشته است.
موسسه تصویر شهر زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم است.
نظر شما