پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۷
کد خبر: ۹۳۲۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
یک نمایش شاد ویژه کودکان و سه نمایش ویژه بزرگسالان این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس تئاتر تهران در تابستان با چهار نمایش میزبان علاقه‌مندان است.

«کمدی کله پوک‌ها» 
این کمدی بر اساس نوشته نیل سایمون و کارگردانی نادر نادرپور تا ۱۹ تیرماه در پردیس تیاتر تهران روی صحنه می‌رود. 

جلیل فرجاد، رضا امامی، علیرضا فرد مقدم، لادن نازی، سمیرا سلیمی، میلاد سلیمانی، نیما سید موسوی، علی قربانخانی،  محمد حسین خادمی و سحر دکمه چین بازیگران این نمایش هستند.

در سال ۱۸۹۰ لئون تولچیسنکی، معلم ۳۰ ساله‌ای به دهکده وارد می شود و درمی یابد که اهالی دچار نفرینی شده و کارهای خلاف عقل و به صورت وارونه انجام می‌دهند. او عاشق شاگردش می‌شود و متوجه می‌شود که تنها ۲۴ ساعت زمان دارد تا نفرین را باطل کند وگرنه خود نیز مانند اهالی دهکده کله پوک می‌شود.
 
 
«مطرب» 
این نمایش به نویسندگی و کارگردانی «بهزاد فراهانی» تا ۶ مرداد در سالن داوود رشیدی پردیس تیاتر تهران روی صحنه می‌رود.

شقایق فراهانی، سانیا سالاری، وحید دهشکار، مسعود رحیم پور، فهیمه رحیم نیا، ابوالفضل شاه کرم، حمید صفایی، علی طاهری، نگین ابدالی، زهرا روشن ضمیر، علی بی غم، بهزاد فراهانی، مهسا اقبالی، سیاوش خادم حسینی، حسن یارلو، انسی رمضانی، حمید یعقوبیان، ملیکا رضی، محمد آقا محمدی و عبداِله احسانی بازیگران این نمایش هستند.

«وقایع اتفاقیه مفقود الپدر»
این نمایش به نویسندگی حسین آشوری .و کارگردانی مریم جلیلی تا ۱۹ تیرماه در سالن جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود.

در بحبوحه مبارزات مشروطه خواهی مردم نرگسی خدمتکار خان زندگی عشق و عمر خود را صرف بزرگ کردن پسر خان می‌کند

مهری زندی، سپیده دستینه، دانیال امراللهی، هیراد محمدی، داوود پژمان فر، الهام معارفی، محمد علی میر قربانی بازیگران این نمایشند.

«من شنگول و منگول نیستم»
این نمایش به نویسندگی حسین فدایی حسین و کارگردانی مجتبی خمسه از سه‌شنبه ۱۳ تیرماه در تماشاخانه استاد کشاورز روی صحنه می رود.

«من شنگول و منگول نیستم» روایت بره کوچولوییست که مادرش میخواهد برای تهیه غذا به بیرون برود و به او سفارش می کند تا در روی کسی باز نکند. اما بره کوچولو می گوید که این مسائل مربوط به داستان شنگول و منگول است و او از آنها زرنگتر است و گول نمی خورد تا اینکه ...

مجتبی خمسه، محسن بان‌پور، مهتاب پورافتخاری، ایگین مبرهنی بازیگران این نمایش هستند. 

* علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به پردیس تئاتر تهران واقع در واقع در اتوبان امام علی(ع)، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه آبادی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، جنب فرهنگ‌سرای خاوران مراجعه کنند.
نظر شما