چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۲
کد خبر: ۹۳۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷
کتابخانه شهربانو در نظر دارد در فصل تابستان برنامه «نقش آفرینان» ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان را به صورت نمایش خلاق برگزار کند.
فراگیری روش‌های نوین بازی و خلاقیت در برنامه «نقش آفرینان»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه «نقش آفرینان» بدون استفاده از هیچ ابزاری و استفاده از بدن و تمرکز بر حواس پنجگانه و بازی و خلاقیت در نمایش اجرا می‌شود.
 
بازی‌های خلاق برای کودکان فقط وسیله بیان تجزیه و تحلیل با توضیح و تشریح موجودات نیست بلکه این امر برای به کارگیری جنبه‌های خاص هوش و تشویق خلاقیت و به‌کارگیری یک روش نو در تفکر و نمایش است. در برنامه «نقش آفرینان» هدف این است که در جریان کار، فرآیند خلاقیت در میان کودکان، نوجوانان و جوانان فعال شود و مولفه‌های اعتماد به نفس، عزت نفس، فن بیان، مهارت‌های کلامی و زبانی افزایش یابد. به همین دلیل آموزش جنبه‌های مختلف بازی و نمایش در این برنامه ارائه می‌شود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌تواند عصر روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۱۸ به خیابان ۱۶ متری لشگر (خ شهید حیدری) روبه‌روی پارک کوثر مراجعه کنند یا با شماره ۷۷۶۹۱۵۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما