جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۲
کد خبر: ۹۳۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کتابخانه میثاق با هدف آموزش و ارتقای سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی برنامه «سایت‌های خوب برای بچه‌های خوب» را در روز دوشنبه ۱۲ تیر ماه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه میثاق همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی و با شعار محوری «زندگی آموختنی است»، برنامه «سایت‌های خوب برای بچه‌های خوب» را با هدف آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی به گروه سنی کودک و نوجوان در روز دوشنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۱۶ برگزار می‌کند. 
 
در این برنامه مهدی محمدیان از کار‌شناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کار‌شناس علاوه بر آگاهی بخشی به مخاطبان درباره سواد رسانه‌ای، پیرامون شناخت ابزارهای نوین پیام‌رسان، هویت و سیاست‌های حاکم بر آن‌ها، استفاده صحیح از پیام‌های مفید و کاربردی و معرفی سایت‌های مناسب سخنرانی کرده و در پایان به سوالات کودکان و نوجوانان پاسخ می‌دهد. 
 
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به کتابخانه میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه فرهنگ میثاق مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۲۴۶۱ تماس بگیرند.
نظر شما