پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۷
کد خبر: ۹۳۲۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
معاون فرهنگی قوه قضائیه در بازدید از باغ کتاب تهران این مجموعه را نقطه افتخار آمیزی برای جمهوری اسلامی دانست و گفت: مجموعه باغ کتاب نشانگر این است که انقلاب اسلامی در عین توجه به اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برای پیشرفت و آسایش مردم تلاش می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ عصر دیروز ۱۱ تیرماه دادستان‌های استان‌های کشور با همراهی رییس سازمان فرهنگی هنری از مجموعه باغ کتاب تهران بازدید کردند.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه با ارزیابی مثبت گشایش باغ کتاب تهران گفت: فعالیت فرهنگی در جمهوری اسلامی جزو کارهای ضروری و واجبی است که به حمدالله شاهد بروز آن در باغ کتاب هستیم. فرهنگ موضوع ارزشمندی در جمهوری اسلامی است که برای آن هزینه زیادی از سوی شهرداری تهران شده است. این مجموعه بیانگر این است که محوریت فعالیت‌های کشور ما کتاب و تاکید بر آن است. 

باغ کتاب تهران افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی

وی ادامه داد: این فضای بزرگی که به کتاب اختصاص داده شده است و فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب کودک نوجوان و بزرگسال در تاریخ کشور بی‌نظیر است که شایسته جمهوری اسلامی است. در کنار فضایی که برای کتاب در نظر گرفته شده، وجود بخش‌های مختلف فرهنگی نیز بسیار در خور توجه است. مثلا فضای سینما، تئاتر و گالری‌های هنری در کنار کتاب وجود دارد. سالن‌های مربوط به علم برای کودکان و نوجوانان به صور مختلف باعث تعامل بیشتر آنها می‌شود و تبیین و شناسایی بهتر محیط زیست و حوادث پیرامون را برایشان در پی دارد. 

باغ کتاب تهران افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی

صادقی وسیع‌تر شدن بینش کودکان نسبت به محیط را از اتفاقات مثبت دیگر مراجعه آنها به باغ کتاب تهران دانست و گفت: این فضا با تجهیزات پیشرفته دنیا مهیا شده و کیفیت بالای به کار رفته در تجهیزات بسیار مورد توجه است. در واقع باغ کتاب تهران نقطه افتخار آمیزی برای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است تا نشان بدهد انقلاب اسلامی در عین توجه به اصول و ارزش‌های اسلامی و دینی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا فعالیت می‌کند. خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به باغ کتاب تهران در فضایی مفرح و فرهنگی ساعات درازی را بگذرانند و آسایش روحی و جسمی پیدا کنند.

نظر شما