سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۰
کد خبر: ۹۳۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
نمایش شاد و موزیکال «سفر به شهر قصه‌ها» به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی و نویسندگی زیبا برجی فلاح تا پایان تیرماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
نمایش «سفر به شهر قصه‌ها» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «سفر به شهر قصه‌ها» با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آن‌ها، تا پایان تیر‌ماه همه روزه ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پدربزرگی، هر شب برای نوه‌اش قصه تعریف می کند؛ در یکی از این شب‌ها، نوه پیرمرد، سوال عجیبی می‌پرسد که با اتفاقاتی مهیج و جالب همراه است و داستان نمایش سفر به شهر قصه‌ها را شکل می‌دهد.
 
 این نمایش راه یافته به‌بخش مسابقه کودک و نوجوان پنجمین جشنواره تئاتر شهر، نوشته زیبا برجی فلاح و به کارگردانی امیررضا توکلی و حمید ندیمی است که بازنویسی آن را کیومرث قنبری آذر و امیررضا توکلی، آهنگسازی این نمایش را عهده دار بوده است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره 8 - 44088707 تماس بگیرند.
نظر شما