پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۹۳۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴
کانون رادیویی ترنگ فرهنگ‌سرای تهران برگزار می‌کند
کانون رادیویی ترنگ فرهنگ‌سرای تهران در سومین نشست رادیویی خود آشنایی با بداهه گویی و فنون سخنرانی را با حضور اسکندر کوتی پیشکتوت رادیو برگزار می‌کند.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در سومین نشست کانون رادیویی ترنگ علاقه‌مندان به سخنرانی با فنون بداهه گویی با حضور استاد اسکندرکوتی پیشروت رادیو  آشنا می‌شوند.
 
سخنرانی بداهه یا همان صحبت‌های سردستی یکی از فنون سخنرانی، فن بیان  و ارتباط مؤثر کلامی است که می‌تواند نقش مهمی در سخنرانی‌ها و جلسات داشته باشد. به‌عنوان یک سخنران، اجرای خوب و زیبای سخنرانی خیلی مهم و مؤثر است اما هنر یک سخنران، بداهه گویی یا سخنرانی فی‌البداهه است. در واقع سخنرانی بداهه یکی از فنون بیان است به معنای ارتباط و هماهنگی سخن گفتن و  افکار در کسری از ثانیه است که می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت اسکندر کوتی گزارشگر، مجری و تهیه‌کننده  برنامه‌های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

این برنامه پنجشنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد . علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند با مراجعه به فرهنگسرای تهران به نشانی: حکیم غرب، سه‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ  مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.
نظر شما