پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۶
کد خبر: ۹۳۳۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
نشست کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان فرهنگ سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی این هفته چهارشنبه ۱۴ تیر میزبان هدی حدادی، نویسنده کتاب «دلقک» است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» به همت رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان در فرهنگ سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود. بچه‌ها در طول دو هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند. 

در نشست کتابخوانی این هفته در روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه ساعت ۱۶ هدی حدادی، نویسنده کتاب «دلقک» مه‌مان برنامه خواهد بود. 

رمان «دلقک» نخستین رمان نوجوانانه هدی حدادی است که توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار شده است. داستان این رمان ماجرای دوستی یک دختر دانشجو با دختربچه‌ای است که گویا دلقک به دنیا آمده و این دلقک بودن هم به ماهیت او و هم به شغل خانواده‌اش برمی‌گردد. 

نشست «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» در فرهنگ سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی پاسداران، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار خواهد شد.
نظر شما