جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۳۳۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
نود و هشتمین نشست «چهارشنبه هنر» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با حضور امید مهدی‌نژاد، کوروش زارعی، زهرا پاشایی، مجید مجیدی، مهتاب کرامتی، طهورا ابوالقاسمی و سمیرا علایی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌ هنر» که به منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در نود و هشتمین نوبت خود در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه به دیدار با تعدادی از هنرمندان عرصه ادبیات، هنرهای تجسمی و سینما اختصاص داشت.

نود و هشتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

نخستین دیدار امروز با حضور امید مهدی‌نژاد طنزنویس و صاحب امتیاز و سردبیر ماه‌نامه «سه نقطه» برگزار شد و طی آن بنا شد تا سازمان فرهنگی هنری در انتشار این ماهنامه طنز مشارکت کند.

نود و هشتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

کوروش زارعی کارگردان و بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون دیگر میهمان این روز بود. او که سال گذاشته نمایش  پر مخاطب «اروند خون» را بر اساس نمایشنامه‌ای از ایوب آقاخانی روی صحنه فرهنگ‌سرای بهمن برد، پیشنهادی برای برگزاری ویژه برنامه‌های نمایشی برای ایام غدیر خم و محرم و ماه صفر ارایه کرد.

نود و هشتمین چهارشنبه هنر برگزار شد

زهرا پاشایی گرافیست نیز میهمان نود و هشتمین چهارشنبه هنر بود. او به زودی نمایشگاهی از آثار گرافیکی خود را با موضوع «صلح» در گالری «باغ موزه قصر» به نمایش عمومی می‌گذارد.

در ادامه سه بانوی سینماگر مبهمانان ابن چهارشنبه بودند. مهتاب کرامتی بازیگر، طهورا ابوالقاسمی تهیه‌کننده و سمیرا علایی مدیر تولید با محمود صلاحی دیدار کردند. 

در پایان این چهارشنبه هنر، مجید مجیدی کارگردان صاحب‌نام سینما با رییس و معاون هنری سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد. 
نظر شما