چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۰
کد خبر: ۹۳۳۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
نشست تخصصی «لذت خواندن» به مناسبت روز ادبیات کودکان و نوجوانان، یکشنبه ۱۸ تیر‌ ساعت ۱۰ در کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.
نشست تخصصی «لذت خواندن» در  کتابخانه علامه‌جعفریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  نشست تخصصی «لذت خواندن» عنوان نشست تخصصی با هدف آشنایی والدین با کتاب‌های داستان و بررسی تفاوت محتوایی ادبیات ترجمه با ادبیات فارسی است که از سوی کتابخانه علامه جعفری(ره) همزمان با روز ادبیات کودکان و نوجوانان، برای والدین برگزار می‌شود.
 
کارشناس این نشست الهه سیاوشان، از مروجان و سرشناسان کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که علاوه بر پرداختن به موضوع نشست، به معرفی کتاب ها و شخصیت ادبی مهدی آذر یزدی که روز ادبیات کودکان و نوجوانان به مناسبت درگذشت این نویسنده نام آور حوزه کودک و نوجوان نامگذاری شده نیز می‌پردازد.
 
 در کنار برگزاری این برنامه، نمایشگاهی از کتاب‌های پرمخاطب حوزه کودک و نوجوان به منظور آشنایی بیشتر والدین با کتاب های مناسب این رده سنی نیز برپا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44091043 تماس بگیرند.
نظر شما