پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۳
کد خبر: ۹۳۳۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
باشگاه جوانه فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند
کتابخانه آفتابگردان در کارگاه «از نقاشی‌ها، قصه بسازیم» اعضای باشگاه جوانه را با «داستان تصویری» آشنا می‌کند.
کتابخانه آفتابگردان میزبان کودکان در کارگاه«از نقاشی‌های قصه بسازیم»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در کارگاه «از نقاشی‌ها قصه بسازیم» که یکشنبه هجدهم تیر همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود، زهرا نعمت الهی، نویسنده کتاب کودک و عضو  اکادمیِ داستان کودک انتشارات علمی فرهنگی کودکان را با این نوع داستان آشنا می‌کند و خلق یک داستان تصویری را با هم تجربه می‌کنند.

در این کارگاه، کتاب «ماه و روباه» نوشته آناهیتا تیموریان، به عنوان نمونه‌ای موفق از داستان تصویری، در اختیار بچه‌ها قرار میگیرد و همه بچه‌ها لحظاتی را در جهان زیبای این داستان به گفتگو باهم خواهند نشست.

داستان تصویری گونه نسبتا جدیدی از داستان در فضای فرهنگیِ کشور ماست. داستان تصویری، جهانِ داستانی ست که در آن تصاویر بیش از کلمات نقش بازی میکنند و نویسنده و تصویرگر، در تعاملی پویا باهم، داستان را به ثمر می‌رسانند. در این کارگاه کودکان ۸ تا ۱۴ ساله می‌توانند حضور پیدا کنند.

این کارگاه یکشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۰ در کتابخانه آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. برای شرکت در این کارگاه می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۸ تماس بگیرید.

فرهنگسرای انقلاب اسلامی در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی واقع شده است.
نظر شما