جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۹۳۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» چهارشنبه ۲۱ تیرماه در برنامه «خانواده پایدار» فرهنگ‌سرای فردوس اکران و بررسی و تحلیل روانکاوانه می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت «انستیتو روانکاوی تهران» برنامه «خانواده پایدار» را با اکران و تحلیل روانکاوانه فیلم سینمایی «ابد و یک روز» برگزار می‌کند. در این نشست که چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود، سعید روستایی کارگردان فیلم و تعدادی از متخصصان حوزه روانشناسی و روانکاوی حضور خواهند داشت.

تورج مرادی دکترای روانشناسی بالینی و روانکاوی بزرگسالان از آمریکا و مؤسس اولین انستیتو روانکاوی تهران، مهرآور مؤمنی استاد دانشگاه و مسئول کمیته دروس و پژوهش انستیتو روانکاوی تهران و آزاده صالحی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و نویسنده و شاعر به عنوان سخنرانان برنامه به همراه زهرا نظری، رزیتا نیلچیان و سودابه رستمی حضور خواهند داشت و به تحلیل فیلم «ابد و یک روز» می‌پردازند. کارگردان فیلم نیز پاسخگوی سؤالات روانکاوان و روانشناسان و مخاطبان خواهد بود.

در خلاصه داستان این فیلم که برنده ۹ سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر است، آمده: این فیلم روایت خانواده‌ای است که درگیر مشکلات مختلفی مانند اعتیاد، تهیدستی، بیکاری و از همه مهم‌تر روابط عاطفی میان اعضای خانواده است. به دنبال رهایی از این مشکلات داستان‌هایی در حین تدارک دیدن مراسم خواستگاری سمیه شکل می‌گیرد که منجر به اتفاقات و تغییراتی در رابطه افراد خانواده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای رایگان این فیلم همراه با تحلیل روانکاوانه آن به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ (داخلی ۱۱۰) تماس بگیرند.
نظر شما