جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۰
کد خبر: ۹۳۴۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
نشست کارگاهی ادبی داستان نویسی با عنوان «محفل داستان» ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه با حضور محمدرضا گودرزی در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نشست کارگاهی با هدف آموزش مباني داستان، باهم‌خواني داستان‌ها، رفع دغدغه‌های نویسندگی، سبک شناسی نویسندگی داستان‌، بررسی عناصر و نقد و بررسی داستان کوتاه و تازه‌های نشر در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

در این نشست ابتدا داستانی به انتخاب محمد رضا گودرزی خوانده می‌شود و سپس این منتقد و نویسنده درباره شخصیت، سبک آثار، ویژگی‌ها  و دغدغه‌های نوشتاری و نویسندگی نویسنده منتخب این نشست سخنان کوتاهی را ایراد می‌کند و در ادامه آثار داستانی اعضای این کارگاه مورد نقد و بررسی این کارشناس و منتقد و حاضران در آن قرار می‌گیرد.

همچنین شرکت کنندگان در این نشست پس از سخنان گودرزی، نظرات خود را در مورد وجوه معنایی داستان خوانده شده نیز مطرح می‌کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند عصر روز سه شنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۵ به واحد کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان  هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند .

نظر شما