جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۹
کد خبر: ۹۳۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
مهناز افشار سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» همراه با کودکان کار به تماشای فیلم سینمایی نهنگ عنبر۲ در فرهنگ‌سرای اندیشه نشست.
پویش« بدسرپرست تنهاتر است» در فرهنگ‌سرای اندیشهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کودکان کار همراه با مهناز افشار سخنگوی سخنگوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است»، علی قربانزاده بازیگر سینما و تلویزیون، فواد صفاریان‌پور کارگردان و حسن زارعی بازیگر تئاتر و تلویزیون به تماشای فیلم سینمایی نهنگ عنبر۲ در فرهنگ‌سرای اندیشه نشستند.

در این دورهمی دوستانه، هنرمندان با کودکان کار به صرف ناهار و عکس دورهمی و تماشای فیلم سینمایی نهنگ عنبر۲ پرداختند. همچنین در پایان این دورهمی به تعدادی از کودکان جوایزی اهدا شد.

پویش «بدسرپرست تنهاتر است» به عنوان حامی بزرگ کودکان بدسرپرست از مدتی قبل با حضور بسیاری از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی آغاز به کار کرده است. هدف این پویش حمایت از کودکان بدسرپرست و درخواست اصلاح قوانین کودکان بدسرپرست به منظور پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی پیش روی کودکان مزبور، شناسایی حقوق همه جانبه و تضمین حقوق اساسی، شهروندی و بین المللی آنان همراه با نظارت جدی به زندگی و سلامت عاطفی، روحی و روانی آنها و فراهم آوردن دنیایی شاد، آرام و مطمئن و رشد همه جانبه آنهاست.

قرار است چنین برنامه‌ای از سوی پویش «بدسرپرست تنهاتر است» ادامه داشته باشد.
مطالب مرتبط
نظر شما