چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۴
کد خبر: ۹۳۴۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
نمایشگاه آثار بانوان خوشنویس خط سفیر با عنوان «چشم به راه بانو» پنجشنبه۲۲ تیر ساعت ۱۶در نگارخانه فرهنگسرای شفق گشایش می‌یابد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه «چشم به راه بانو» ۴۴ اثر در اندازه متفاوت با مضامین دینی و عرفانی به منظور معرفی خط سفیر به سرپرستی فرناز فرشچی و با ارائه آثار اکرم سادات شرق آزادی، معصومه خسرو آبادی، عطیه شعاع، فائزه محمدی، یاسمن آخوند، بتول منصوری، حکیمه رفیعی، حمیده بختیاری، سمیه مروتی، مهدیه جعفری، زینب طرازی، زهرا علیزاده، ملیکا فراهانی، فاطمه تاجیک، فاطمه سادات موسوی و با حضور افتخاری حمیده احسانی و زهرا بهرامی  برپا شده است.

فرناز فرشچی سرپرست نمایشگاه«چشم به راه بانو» زیر نظر احمد آریا منش مدرک ممتاز خط سفیر را کسب کرده است همچنین برگزیده جشنواره های نقاشی خط صلوات و رضوی و نفر اول جشنواره سها و شمسه در بخش تصویرسازی را در کارنامه هنری خود دارد.

بانوان خوشنویس خط سفیر با ترکیب بندی  احساس و با لطافت فکر و نظر آثار زیبایی را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته اند.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه«چشم به راه بانو» می‌توانند تا ۲۸ تیر از ساعت ۹ تا ۱۹ به فرهنگ‌سرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما