جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۳۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کارگاه قصه‌های قرآنی با عنوان «یه حبه قند» با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قصه‌گویی قرآنی و با حضور کارشناسان دینی و قرآنی در خانه فرهنگ گلبرگ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ گلبرگ کارگاه قصه‌های قرآنی با عنوان «یه حبه قند» را روز ۲۶ تیر ماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ با حضور کارشناسان دینی و مذهبی، کودکان، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به هنر قصه‌گویی قرآنی برگزار می‌کند. 

قصه‌های قرآنی با داشتن تنوع مضامین جامع و کامل می‌توانند بهترین ابزار هنری و فرهنگی برای ارتقای اندیشه کودکان باشند و با جذابیت‌هایی که دارند، علاوه بر جذب کودکان می‌توانند کاملاً غیرمستقیم پنددهنده و عبرت‌آموز باشند. در حقیقت قصه‌های قرآنی ابزار آموزشی هستند که با زبان هنر افزایش اعتماد به نفس، امید به آینده، انگیزه عدالت‌خواهی، خداپسندی و صالح بودن را به نسل جدید آموزش می‌دهند.

علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه «یه حبه قند» می‌توانند به خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، دردشت شمالی، خیابان ۷۲ شرقی، پایین‌تر از مترو علم و صنعت مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۱۸۳۹۹۵، ۷۷۱۸۳۹۹۷ و ۷۷۱۸۳۹۹۸ تماس بگیرند. 
نظر شما