شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۹۳۵۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کتابخانه میثاق، با هدف آموزش و ارتقاء سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، برنامه «سایت های خوب برای بچه های خوب» را روز دوشنبه 26 تیرماه برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه میثاق همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی و با شعار محوری «زندگی آموختنی است»، برنامه «سایت‌های خوب برای بچه‌های خوب» را با هدف آموزش سواد رسانه‌ای در فضای مجازی به گروه سنی کودک و نوجوان در راستای استفاده صحیح از ابزارهای نوین تکنولوژی و فناورهای جدید، روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ساعت 16 برگزار می کند.
  
در این برنامه دکتر مهدی محمدیان از کارشناسان مجرب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان کارشناس مدعو، علاوه بر آگاهی بخشی به مخاطبان در خصوص سواد رسانه‌ای، پیرامون شناخت ابزارهای نوین پیام رسان، هویت و سیاست‌های حاکم بر آنها، استفاده صحیح از پیام های مفید و کاربردی، سایت های معتبر و مناسب را نیز معرفی کرده و به سوالات کودکان و نوجوانان پاسخ می دهد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به کتابخانه میثاق واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه فرهنگ میثاق مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره 44082461  تماس بگیرند.
نظر شما