جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۳۵۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
با مشارکت سازمان نشر آثار دفاع مقدس
دومین کارگاه «سلاله‌ها» ویژه نوجوانان به منظور تبیین و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در خانه فرهنگ فرزانگان برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «سلاله‌ها» با هدف ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار و بیان تاریخ شفاهی دفاع مقدس با مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، شهرداری منطقه ۸ تهران و با همکاری فرهنگ‌سرای گلستان روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۱۶ در خانه فرهنگ فرزانگان برگزار می‌شود. 

جامعه هدف کارگاه آموزشی «سلاله‌ها» نوه‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران در گروه‌های سنی ۱۰ تا ۱۴ سال هستند.

انسجام‌بخشی بین نوه‌های شهدا و هویت‌دهی به آنان، مشارکت دادن اقشار مختلف جامعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای منزلت خانواده شهدا به ویژه فرزندان و نوادگان ایشان، مقابله با تهدیدات جنگ نرم در سطوح مختلف جامعه، افزایش آگاهی، توانمندی و مشارکت اقشار مختلف جامعه در دفاع را می‌توان از جمله اهداف برگزاری برنامه برشمرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ و کتابخانه فرزانگان واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، مسیل باختر، جنب بوستان تسلیحات، کوچه شهید گلستانی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۷۷۸۱۸۸۴۲ و ۷۷۸۳۴۵۴۵ تماس بگیرند.
نظر شما