جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۶
کد خبر: ۹۳۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری در برنامه هفتگی «ستارگان پرفروغ» با خانواده معظم بسیجی دوران دفاع مقدس شهید «علی قاسمی صدرآبادی» دیدار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ محمدرضا جمالی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی پیش از ظهر روز یکشنبه 25 تیرماه به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده معظم شهدای این منطقه؛ از مادر و خواهر شهید والامقام "علی قاسمی صدرآبادی" تجلیل کرد.
 
خواهر این شهید والامقام که همواره از مادر سالخورده اش مراقبت می کند؛ از برادرشهیدش گفت که نشان از نجابت، متانت و مهربانی شهید علی قاسمی دارد.
 
شهید بسیجی علی قاسمی صدرآبادی متولد هفتم اردیبهشت ماه 1344 است که به عنوان رزمنده بسیجی از مسجد امام حسین (ع) در منطقه 10 تهران عازم جبهه شد و در هفتم مهرماه 1361 در عملیات مسلم بن عقیل به درجه رفیع شهادت نایل می شود. 
 
ویژه برنامه "ستارگان پر فروغ " به منظورگرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام و پاسداشت آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر پیرامون ویژه برنامه ستارگان پرفروغ می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی(شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعدازچهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546  تماس بگیرند.

نظر شما