پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۱
کد خبر: ۹۳۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی «شاه‌بیت» با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، صابر قدیمی و جمعی از شاعران و نویسندگان آیینی روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه ساعت ۱۸ در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای سرو در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه ساعت ۱۸ آیین اختتامیه نخستین جشنواره ادبی «شاه بیت» را با هدف گردآوری آثار شاعران و نویسندگان با موضوع چهارده معصوم برگزار می‌کند.

در این مراسم که با حضور محمدعلی بهمنی، حمیدرضا شکارسری، صابر قدیمی  و جمعی از شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به حوزه ادبیات برگزار می‌شود، از نفرات برتر جشنواره در دو رده سنی نوجوان و بزرگسال تقدیر شده و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آنها اهدا می‌شود.

جشنواره ادبی «شاه‌بیت» با آغاز ماه مبارک رمضان در سه بخش شعر کلاسیک، شعر آزاد و متن کوتاه در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار شد و تعداد ۱۱۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره فرستاده شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه می‌توانند به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از بوستان ساعی، فرهنگ‌سرای سرو مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
نظر شما