سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۵:۰۳
کد خبر: ۹۳۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
صدمین چهارشنبه‌های هنر سازمان فرهنگی هنری با دیدار از جمشید هاشم‌پور، پدرام کریمی، سلما سلامتی و حمید فلاحی برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست «چهارشنبه‌ هنر» که به منظور دیدار هنرمندان با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود، در صدمین نوبت خود، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه با دیدار از از جمشید هاشم‌پور، پدرام کریمی، سلما سلامتی و حمید فلاحی برگزار شد.

دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با جمشید هاشم‌پور

در ابتدای این چهارشنبه هنر محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری با همراهی امیر عبدالحسینی معاون هنری و شهرام کرمی مدیر امور نمایشی این سازمان برای دیدار با «جمشید هاشم‌پور» بازیگر سرشناس به منزل این هنرمند رفتند و با او و خانواده‌اش دیدار و گفت‌وگو کردند. 

هاشم‌پور که مدتی به دلیل عارضه قلبی تحت درمان قرار گرفته بود، این روزها سلامت خود را به دست آورده و به تازگی نقش آفرینی در فیلم سینمایی «دارکوب» سومین ساخته بهروز شعیبی را به پایان رسانده است.

دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با جمشید هاشم‌پور

پدرام کریمی دومین میهمان صدمین چهارشنبه هنر بود. این کارگردان و تهیه‌کننده یکی از دوستان مرحوم نادر ابراهیمی است و در ابتدای این نشست با تقدیر از اقدام سازمان فرهنگی هنری برای ساخت کتابخانه موزه نادر ابراهیمی گفت: بعد از خانم منصوری (همسر نادر ابراهیمی) بیشترین کسی که در جریان تلاش‌های بسیار برای ساخت این کتابخانه موزه بود، من بودم. خوشحالم که بالاخره جایی را پیدا کردیم که اگر قولی به هنرمندان می‌دهد، آن را با صدای بلند اعلام می‌کند و در کمترین زمان ممکن، آن قول را اجرایی می‌کند.

دیدار رییس سازمان فرهنگی هنری با جمشید هاشم‌پور

سلما سلامتی و حمید فلاحی نویسنده و بازیگر تئاتر آخرین میهمانان صدمین چهارشنبه هنر بودند. این دو هنرمند که سال گذشته با نمایش «آپارتمان طبقه شش» در چهار رشته برگزیده شدند، در این نشست با تقدیر از برگزاری این جشنواره، خواستار فراهم آوردن شرایط برای اجرای عمومی همه آثار برگزیده در تماشاخانه‌های پایتخت شدند.

«چهارشنبه‌های هنر» دیدار هنرمندان برجسته کشور با رییس و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارشنبه هر هفته در این سازمان برگزار می‌شود.

نظر شما