جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۹۳۶۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری برگزار می‌کند
ویژه برنامه‌های مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری در حوزه آموزش عمومی با عنوان و رویکرد قناع ­ورزی و احترام به والدین در مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
ویژه برنامه‌های تابستان ۹۶به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در جشنواره تابستان ۹۶ مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری متولی تهیه و تامین محتواهای ؛ قناعت ورزی و احترام به والدین در قالب کلیپ، پوستر، گیف، انیمیشن، پادکست، اینفوگرافی و... برای نشر در فضای مجازی است که این تولیدات از طریق کانال و ربات شهر آموز و سایر شبکه‌های مجازی سازمان فرهنگی هنری برای شهروندان منتشر می‌شود.

از برنامه آموزش عمومی می‌توان به کلیپ‌ها و پوسترهای ؛ احترام به والدین و قناعت ورزی اشاره کرد که با عنوان‌های مختلف در کانال شهرآموز بارگذاری شده و مخاطبان تمام مناطق می‌توانند با عضویت در کانال‌های شهرآموز منطقه مربوطه  به آدرس @shahramooz_1 22 به این محتواهای آموزشی فرهنگی دسترسی داشته باشند. هر فرد می تواند عدد منطقه خود را در پایان آدرس بیاورد تا وارد کانال شهر آموز منطقه خود شود. برای مثال آدرس کانال منطقه ۳ می‌شود: @shahramooz_3
 

استفاده از فضای مجازی با هدف مخاطب‌سازی بیشتر از اولویت‌های این جشنواره است.

گسترش ارزش ها و هنجارهای غنی اسلامی و اجتماعی در میان جوانان و بزرگسالان، آشنایی جوانان با وظیفه شرعی و قطعی خودشان در زمینه قناعت و احترام و تکریم والدین، آشنایی جوانان و با آموزه‌های قرآنی در خصوص قناعت، احترام تکریم والدین، آشنایی جوانان و بزرگسالان  با ارزش‌های معصومین و ائمه هدی علیهم اسلام در خصوص قناعت، احترام به والدین از دیگر اهداف جشنواره تابستانه است.

 ویژه برنامه‌های جشنواره تابستانه ۹۶ در مناطق ۲۲ گانه تهران به صورت همایش، نشست، کارگاه‌های آموزشی، مسابقه و همچنین ارسال پیام‌های آموزشی در قالب کلیپ، گیف، صوت، انیمیشن، موشن گرافی، پوستر، پادکست، اینفوگرافی و ...  در فضای مجازی، برگزار می شود.

نظر شما