جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۵
کد خبر: ۹۳۶۱۴
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
داوران اولین دوره مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «نورباران» که به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود، معرفی شدند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، داوران اولین دوره مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «نورباران» که به همت فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود، معرفی شدند. حفظ موضوعی و حفظ آیات برگزیده قرآن کریم از جایگاه مهمی در انس و فراگیری آموزه‌های دینی قرآن کریم برخوردار است. با توجه به ضرورت آشنایی کودکان و دانش آموزان با قرآن کریم و در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب مسابقات قرآنی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم با عنوان «نورباران» ویژه دختران و پسران در دو رده سنی به صورت شفاهی و در بین کودکان و نوجوانان گروه سنی بین ۷ تا ۹ سال با حضور بیش از هزار شرکت‌کننده کودک برگزار می‌شود.

داوری مسابقات ویژه دختران را ناهید گلفام مدرس و حافظ کل قرآن کریم با سابقه سال‌ها تدریس و داوری مسابقات قرآنی، زهره درویش پناه حافظ کل قران کریم با بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس و داوری مسابقات و خدیجه خانی مربی رشته حفظ خردسالان بر عهده دارند.

محمود نوروزی، یونس عرب جزی و مصطفی یادگاری که همه از مدرسان و حافظان کل قرآن، قاریان بین‌المللی و داوران مسابقات سراج هستند نیز داوری مسابقات ویژه پسران را بر عهده دارند.

مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان «نورباران» ویژه دختران دوم و سوم مرداد ماه و مسابقات ویژه پسران چهارم و پنجم مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه «نورباران» به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، فرهنگ‌سرای گلستان، طبقه دوم، معاونت  آفرینش و اجرا مراجعه کنند یا با شماره ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.
نظر شما