جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۹۳۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
نمایشگاه گروهی عکس‌ با عنوان «مسافران» از روز دوشنبه ۲ مردادماه ۱۳۹۶، ساعت ۱۶ در موزه عکسخانه شهر برگزار می‌شود.
نمایشگاه عکس«مسافران» در عکسخانه شهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ نمایشگاه گروهی عکس «مسافران» تصاویری از فضاهای بیرونی و داخلی ترمینال‌های شهر تهران همچنین از مسافران منتظر، از کارگران و اتوبوس‌ها را بازنمایی می‌کند.

این نمایشگاه حاصل تلاش هفت عکاس جوان تهرانی به نام‌های روح الله ابراهیمی، مژده افروشـه، عـطا رشیدیانی، یاسمن مرادی، راضیه موسـوی، سارا نوروزی و عباس واحدی است.

در بیانیه‌ این نمایشگاه آمده‌است: «ترمینال‌ها مکانی مناقشه‌ آمیزند. مکانی برای جابه‌جایی و حرکت‌اند. قرار است مسافران به میانجی این مکانِ مدرنِ شهری در تکاپو و حرکت باشند. اما ترمینال‌ها مکانی دو گانه‌اند. هم نشانه‌ای از حرکت و تکاپو و جابه‌جایی را در خود دارند و هم مکانی‌اند برای کِش آمدن زمان و سکون. در ترمینال‌ها مسافران در انتظارند. در انتظار چه؟».

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند تا روز پنجشنبه ۲۶ مردادماه ۱۳۹۶ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر، میدان بهارشیراز، بوستان بهارشیراز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۹۹۳  تماس بگیرند.
نظر شما