سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۴
کد خبر: ۹۳۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
نمایش شاد و موزیکال «بچه زرنگش خوبه» به کارگردانی مجید علم بیگی و نویسندگی علی اکبرپور رسول تا پایان مرداد ماه در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی هنری نور روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال «بچه زرنگش خوبه» کاری از گروه هنری لبخند به کارگردانی مجید علم بیگی و نویسندگی علی اکبرپور رسول با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و ارائه آموزه‌های اخلاقی به آنها تا پایان مرداد ماه هر روز به جز دوشنبه‌ها ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری نور اجرا می‌شود.
 
این نمایش علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی در بین کودکان، به صورت غیرمستقیم پیام‌های اخلاقی و تربیتی پیرامون موضوع فرزندپروری و حضور فرزند دوم در خانواده را به والدین آموزش می‌دهد، بنا بر این والدین کودکان نیز می‌توانند تماشاگر این نمایش باشند.

در قصه این نمایش آمده: آیلار دختری خردسال به تازگی صاحب خواهری به نام آیدا شده که خواهر نورسیده خود را دوست دارد؛ اما چون حس می‌کند که پدر و مادرش از زمانی که آیدا به دنیا آمده دیگر کمتر به او توجه می‌کنند، تلاش می‌کند به طریقی در کانون توجه پدر و مادرش قرار بگیرد و سعی می‌کند آیدا را از خانه خارج کند و جایی ببرد که دست پدر و مادر به او نرسد...
 
علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از تقاطع شهید ستاری، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا با شماره ۸ - ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما