جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۹۳۶۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مراسم افتتاحیه فرهنگ‌سرای زیارت به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه در فرودگاه مهرآباد برگزار می‌شود؛ این فرهنگ‌سرا از ۱۱ تا ۱۳ مرداد در ایستگاه راه آهن تهران و عوارضی تهران-قم نیز اجرا خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای رویش همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، روز سه‌شنبه سوم مرداد ماه فرهنگ‌سرای زیارت را در فرودگاه مهرآباد افتتاح می‌کند و تا ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در سالن ترانزیت ترمینال ۱ و ۲ فرودگاه پذیرای شهروندان است. این برنامه با هدف گسترش شناخت شهروندان از الگوهای دینی و مذهبی، آشنایی با سیره عملی ائمه اطهار، غنی‌سازی اوقات فراغت در سالن انتظار برگزار می‌شود.
 
در این برنامه که با مشارکت حفاظت سپاه فرودگاه برگزار می‌شود، ایستگاه‌های متعدد فرهنگی، ارائه خدمات فرهنگی، نگار گذر و نمایشگاه محصولات فرهنگی ویژه مسافران فرودگاه مهرآباد برپا می‌شود. 

فرهنگ‌سرای زیارت از ۱۱ تا ۱۳ مرداد ماه در ایستگاه راه آهن تهران به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و عوارضی تهران-قم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ نیز به مسافران خدمات فرهنگی ارائه می‌کند.
نظر شما