پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
جشنواره « پدر و پسر » در قالب مسابقات فرهنگی-ورزشی در راستای جشنواره تابستانی تهران، به منظور توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی و تحکیم روابط میان پدران و پسران در بوستان‌های محوری منطقه ۱۴ اجرا می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، الهه توکلیان رییس خانه فرهنگ شهید اندرزگو، با اعلام این خبر، تقویت روحیه مسئولیت پذیری و ارتباط موثر میان اعضای خانواده و به ویژه پدران را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود : این جشنواره در قالب سلسله مسابقات در ۵ ناحیه منطقه ۱۴ روزهای پنجشنبه در یکی از بوستان های منتخب هر ناحیه اجرا می شود .
 
وی درباره نحوه شرکت مخاطبان در این جشنواره گفت : با توجه به فراخوان این جشنواره که در سطح مراکز فرهنگی هنری منطقه 14 و فضاهای تبلیغاتی محیطی و مجازی صورت گرفته، شهروندان در قالب تیم های دو نفره (پدر و پسر) در مراکز ثبت نام کرده و در زمان مقرر با حضور در بوستان های منتخب هر ناحیه، با حضور مربیان و داوران کارآزموده در مسابقات پرتاب دارت، درازو نشست، پرتاب حلقه، پنالتی فوتبال و ... شرکت می کنند و در پایان مسابقات روزانه بر اساس امتیازات کسب شده، به سه تیم برتر علاوه بر اهدای جوایز ورزشی، تندیس جشنواره نیز اهداء می شود و همچنین گروه « ترنج » به سرپرستی ایوب فوزی نمایشی با موضوع ارتباط پدر و پسر اجرا می کنند و به مناسبت دهه کرامت نیز مدیحه سرایی و مولودی خوانی در محل بوستان برگزار می شود.
 
توکلیان زمان برگزاری مسابقات بین پدران و پسران را، روزهای 5مردادماه در بوستان گلنما، 12مردادماه در بوستان زیتون، 19مردادماه در بوستان گلزار، 26مردادماه در بوستان فرشته آزادی و 2شهریور ماه دربوستان سمیه اعلام کرد .
  
خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خيابان پيروزي، سه راه سليمانيه، ميدان بروجردي، خيابان شهيد اندرزگو واقع است و شماره تلفن33306400 آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان برای شرکت در این جلسه می باشند .

نظر شما