پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۴
کد خبر: ۹۳۷۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
کارگاه آموزشی «هنر بلندخوانی» روزهای دوشنبه ۹ و ۲۳ مردادماه ساعت ۱۰ ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.
آموزش «هنر بلندخوانی» در کتابخانه علامه جعفریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «هنر بلندخوانی» عنوان کارگاه آموزش روش‌های صحیح بلندخوانی و روان‌خوانی است که همزمان با دومین پویش کتابخوانی تابستانه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و هم‌چنین غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل مهربانی از سوی کتابخانه علامه جعفری(ره) برگزار می‌شود.
 
کارشناس این نشست الهه سیاوشان، از مروجان و سرشناسان کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که طی جلسات این برنامه، هنر بلند خوانی و راه‌های صحیح روان‌خوانی را به مخاطبان کودک و نوجوان آموزش می‌دهد.
 
نفرات برتر این کارگاه، برای خوانش کتاب، به دبیرخانه چهارمین جشنواره تولید کتاب‌های صوتی کودکان، نوجوانان و نابینایان واقع در کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس معرفی خواهند شد.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند در تاریخ‌های یاد شده به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرند.

نظر شما