پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۴
کد خبر: ۹۳۷۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
جمال الدین اکرمی نویسنده و تصویرگر آثار کودک و نوجوان هشتم مرداد با مخاطبان خود در کتابخانه فرهنگ‌سرای مهر دیدار و گفت‌وگو می‌کند.
ملاقات با نویسنده و تصویرگر آثار کودک در کتابخانه مهربه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نشست ادبی «ملاقات با نویسنده»، جمال الدین اکرمی، نویسنده، مترجم و تصویرگر کتاب‌های کودک در جمع مخاطبان کودک و نوجوان خود حاضر میشود و به خوانش برخی از کتاب‌های خود می‌پردازد.

جمال‌الدین اکرمی در سال ۱۳۳۶ در سمنان به‌دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی کارتو‌گرافی و کارشناسی ارشد افتخاری ادبیات داستانی است. وی در زمینه‌های مختلفی مانند نگارش شعر، قصه، رمان، ترجمه و تصويرگری كتاب‌های كودكان کار کرد‌ه و مدرس نقاشی و هنر كودک، كانون پرورش، آموزش و پرورش، پژوهش در زمينه‌ تصويرگری كتاب‌های كودكان و نوجوانان است.

 اکرمی، تأليف سه كتاب در زمينه‌ پژوهش تصويرگری كتاب كودک در ايران و جهان، تصويرگری بیش از هشت كتاب برای كودكان، تأليف هفت مجموعه شعر برای كودكان، ۳۰ قصه برای كودكان، ۸رمان برای نوجوانان، تأليف۳۰  جلد كتاب آموزشی «پيش از دبستان» و ۲۰ جلد كتاب «پيش از آمادگی» برای خردسالان و ترجمه‌های زیادی برای كودكان را در کارنامه‌اش دارد.

از جمله آثار وی می‌توان به «ترانه‌های مهتاب»، «ترانه‌های جشن تولد»، «شاعری در باغ وحش»، «از كودكی تا ماه»، «فاخته تنها»، «گل دوستی»، «جشن تولد ليلا كوچولو»، «علی كوچولو گم شده بود»، «آهو كوچولو قايم شو»، «چشمانت را ببند والريانوس» اشاره کرد.

علاقه‌مندان مي‌توانند برای شركت در اين برنامه هشتم مرداد به فرهنگ‌سرای مهر واقع در اتوبان شهید تندگویان، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ مراجعه کنند و برای كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55033900  تماس بگيرند.                                                                    
                                                               
                                                                         

نظر شما