پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۷
کد خبر: ۹۳۷۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به مناسبت دهه کرامت، مدیریت فرهنگی هنری هنری منطقه ۱۱ با همکاری فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات از ۱۱ تا ۱۳ مردادماه با برپایی فرهنگ‌سرای زیارت در قالب ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» در ایستگاه راه آهن تهران میزبان زائران و مشتاقان زیارت مشهد الرضا است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای زیارت با برپایی غرفه‌های مختلف میزبان مسافران است. در غرفه نذر کتاب، کتاب ها و نرم افزارهای مختلف با محوریت امام رضا (ع) به مراجعه کنندگان ارائه می شود. غرفه زیارت مجازی نیز یکی دیگر از غرفه های موجود در فرهنگ سرای زیارت است که مراجعین می توانند از طریق گوشی تلفن همراه زیارت مجازی داشته باشند. غرفه عکاسی نیز برای گرفتن عکس یادگاری و ارسال از طریق شبکه های مجازی به مسافران خدمات ارایه می دهد. پخش زنده و مستقیم  تصاویر حرم  مطهر امام رضا (ع) از دیگر فعالیت های فرهنگسرای زیارت است.

همچنین غرفه طب سنتی با حضور مسعود بهمنی کارشناس طب سنتی و دبیر کانون طب سنتی فرهنگ‌سرای فن آوری اطلاعات، راهنمای مسافران در زمینه طب سنتی و گیاهان دارویی، تغذیه، معاینه، تست قند خون و فشار خون باتوجه به آموزه ها و فرمایشات امام رضا (ع) بر اساس کتاب طب الرضا است.

زائران و علاقه‌مندان زیارت امام هشتم (ع) که در روزهای یاد شده عازم سفر می‌شوند، می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به فرهنگ‌سرای زیارت واقع در ایستگاه راه آهن تهران مراجعه و زمان انتظار خود را با انجام فعالیت های مختلف و متنوع فرهنگی در فرهنگ‌سرای زیارت واقع در سالن راه آهن مراجعه یا برای کسب اطلاعات با تلفن 55423353 تماس بگیرند.
نظر شما