جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۹۳۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
شهرام بابایی از گشایش نمایشگاه عکس «هشت» و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهرام بابایی مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه‌های سازمان فرهنگی هنری در خصوص برگزاری جشنواره عکس تلفن همراه «هشت» با موضوع زیارت توضیح داد: در اردیبهشت ماه فراخوان جشنواره منتشر شد و یک هزار و ۴۲ عکاس با ۱۰ هزار عکس در جشنواره شرکت کردند که ۸۱ عکس از ۴۶ عکاس به نخستین جشنواره عکس «هشت» با موضوع فرهنگ زیارت به بخش نمایشگاه راه یافتند. داوری این جشنواره به عهده ساعد نیک ذات، کیارنگ علائی و محسن زین‌العابدینی بود. 

بابایی ادامه داد: گشایش نمایشگاه آثار منتخب با حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، مجید ملانوروزی (مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حمید کارگر (استاد رسانه و معاون وزیر صنعت معدن و تجارت)، آیت‌الله سیدمحمد قائم‌مقامی (استاد حوزه و دانشگاه) و مجید ابهری (استاد دانشگاه و رفتار‌شناس) روز یکشنبه ۸ مرداد در باغ موزه قصر برگزار شد.

به گفته بابایی مرحله دوم داوری به صورت مردمی است و طی آن آثار راه یافته به نمایشگاه در اینستاگرام جشنواره بارگذاری خواهد شد و هشت عکس که بیشترین لایک و کامنت عکاسانه را دریافت کنند، برنده جایزه کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ۵ میلیون ریال می‌شوند.

برگزیدگان جشنواره عکس «هشت» در روز گشایش آثار به این شرح اعلام و از ایشان تقدیر شد:

ـ نفر اول «الناز قندفروش» برنده تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ ۲۰ میلیون ریال وجه نقد

ـ نفر دوم «صادق ذباخ» برنده تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ ۱۵ میلیون ریال وجه نقد

ـ نفر سوم «امین فائضی» برنده تندیس جشنواره، لوح افتخار، مبلغ ۱۰ میلیون ریال وجه نقد

ـ اثر شایسته تقدیر «مجید حامدحق‌دوست» برنده تندیس جشنواره و لوح افتخار

نمایشگاه عکس تلفن همراه «هشت» به همت نقش رویای بهشت، بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا ۱۲ مرداد در باغ‌موزه قصر واقع در میدان پلیس برپاست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به تارنمای www.rbphoto.ir مراجعه کنید.



نظر شما