پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۹۳۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کانون گردشگری حرفه‌ای فرهنگ‌سرای فردوس با برگزاری کارگاه معرفی تهران در حوزه گردشگری چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه افتتاح می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون گردشگری حرفه‌ای فردوس با بهره‌گیری از تجربیات و تخصص رضا عسگری، دبیر این کانون و مؤلف کتاب «ناشناخته‌های گردشگری ایران» با برگزاری کارگاه تهران‌شناسی حرفه‌ای روز چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ‌سرای فردوس آغاز به کار می‌کند.
 
از آنجایی که موضوعات مربوط به تاریخ، طبیعت و فرهنگ ایران از جمله کلانشهر تهران از وسعت قابل ملاحظه‌ای برای پایتخت‌نشینان برخوردار است، پرداختن به عمق مباحث با جزئیات بیشتر ضروری و از اهمیت شایانی برخوردار است، بر همین اساس کانون گردشگری حرفه‌ای در فرهنگ‌سرای فردوس تأسیس شده تا بخشی از نیازهای شهروندان را در حوزه تهران‌شناسی و گردشگری تأمین کند.

علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون و همچنین شرکت در این کارگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ (داخلی ۱۱۸) تماس بگیرند.
نظر شما