جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۹۳۸۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
در شب ولادت حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
همزمان با زادروز امام مهربانی‌ها جشن میلاد حضرت رضا (ع) با اجرای بازی‌های محلی کرمانج‌ها (خراسان شمالی) و برپایی غرفه‌های ایستگاهی و نمایشگاهی در قالب برنامه «سرزمین کهن» پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۱۷ در بوستان گلزار منطقه ۱۴ برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ ویژه‌برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) را با عنوان «سرزمین کهن» در قالب برنامه «رأفت کریمانه» روز پنجشنبه ۱۲ مرداد ماه ساعت ۱۷ با برپایی غرفه‌ها و ایستگاه‌های شاد و پر نشاط و مولودی‌خوانی و اجرای بازی‌های محلی کرمانج‌ها (خراسان شمالی) در بوستان گلزار برگزار می‌کند.

در این برنامه پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدصادق محمودی، صفر محمدیان به مولودی‌خوانی و ذکر مناقب آن امام رئوف می‌پردازد و گروه تواشیح نورالساجدین قطعاتی به مناسبت میلاد امام رضا (ع) را اجرا کرده و گروه بازی‌های محلی خراسان شمالی به اجرای برنامه می‌پردازند.

در حاشیه این برنامه ایستگاه‌های نقاشی و ورزش ویژه کودکان و غرفه‌های طب سنتی، عفاف و حجاب، هنرهای دستی، مواد غذایی و تولید محصولات چرمی ویژه خانواده‌ها نیز برپاست.
 
بوستان گلزار در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی واقع است.
نظر شما