پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۵
کد خبر: ۹۳۸۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
مجموعه کتاب‌های «آن مان نباران» با حضور نویسنده کتاب مصطفی رحماندوست چهارشنبه ۱۱مرداد ماه در فرهنگسرای ملل بررسی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ مجموعه کتاب‌های «آن مان نباران» که برای گروه سنی «الف» سروده شده، شامل کتاب‌های جلد اول (یک بابا و یک مامان)، جلد دوم (یک مسواک و یک دندان)، جلد سوم (یک اخمو و یک خندان)، جلد چهارم (بهار بود و زمستان)، جلد پنجم (قصه گرگ و چوپان)، جلد ششم (قصه باغ و باغبان) و جلد هفتم (قصه ابر و باران) است.

مصطفی رحماندوست در سال ۱۳۴۹برای ادامه تحصیل به تهران آمد و در دانشگاه در رشته زبان و ادبیات فارسی مشغول به تحصیل شد. پس از آن، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه داد.
 
مصطفی رحماندوست، علاوه بر این، مدرس داستان‌نویسی و ادبیات کودکان و نوجوانان در دانشگاه‌ها نیز بوده است. او عضو هیئت‌های داوری کتاب سال، جشنواره‌های کتاب و مطبوعات کودکان و عضو شورای موسیقی کودکان و شورای کتاب کودک ایران نیز بوده‌است.

چهارشنبه‌های کتاب عنوان نشست‌های ادبی است که همزمان با اجرای طرح پویش کتابخوانی در کتابخانه امیر کبیر واقع در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یادشده از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگسرای ملل مراجعه کنند.
نظر شما