جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۸
کد خبر: ۹۳۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
نمایش شاد و موزیکال «پهلوان کچل» به کارگردانی «سحر پورفرج» و نویسندگی «مجتبی خمسه» از یکشنبه پانزدهم مردادماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرا فردوس روی صحنه می رود.
 به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این نمایش داستان حسن کچل را روایت می کند که با خرید دستمال قدرت تصور می کند که دیگر همچون مرد عنکبوتی و بت من می تواند قهرمان باشد؛ اما با دیدن بی تفاوتی مردم تصمیم می گیرد کاری کند تا مردم به او توجه کنند و او را قهرمان بدانند. پس تصمیم می گیرد راه های مختلفی را امتحان کند اما...
 
به گفته مجتبی خمسه، نویسنده این نمایش، پیام اصلی "پهلوان کچل" به کودکان، احترام به خانواده، دوستی و محبت، اتحاد و نوعدوستی است.
 
نمایش پهلوان کچل، که برای گروه سنی سه سال به بالا طراحی شده و به لحاظ مفهومی برای کودکان 5 تا 10 سال مناسب و جذاب است، در دو جشنواره تئاتر شهر و ماه موفق به دریافت جوایز بهترین نویسندگی، کارگردانی، بازیگری مرد برای بازی محمد نوحیان، علی پویا قاسمی و امیرحسین پسندیده و بازیگری زن برای بازی ندا نوری و ملیحه مقیمی و همچنین بهترین موسیقی، به سرپرستی امیرحسین انصافی، شده است. 
 
بازیگران و عوامل این نمایش عبارتند از: مجتبی خمسه، محمد روستا، محسن بان ور، محبوبه تفضلی، هیراد محمدی؛ بازیگردان و طراح صحنه: مجتبی خمسه، طراح لباس: سحر و ساناز پورفرج، طراح گریم: لیلا پریشان و نوازنده: امیرحسین انصافی.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند تا پایان مرداد ماه همه روزه به جز شنبه ها ساعت 18:30 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.

نظر شما