پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۹۳۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ در هفته سوم مردادماه سال جاری، با برگزاری محافل مختلف ادبی، میزبان شاعران و اهالی ادب و فرهنگ است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای فردوس،  مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه فرهنگ آیه در هفته جاری با برگزاری محافل ادبی همچون مثنوی مولانا، محفل طنز نقل نقل، انجمن قلم و محفل ادبی شعر و اندیشه، میزبان شاعران، ادیبان و علاقمندان به شعر و ادب است.
 
بر اساس این گزارش؛ محفل ادبی "مثنوی مولانا" با حضور سیدمحمد حسینی روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری نور، محفل طنز و فکاهی "نقل نقل" با حضور شاعران طنزپزداز و اجرای مهدی فرج الهی روز دوشنبه ۱۶ مردادماه ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی هنری نور ، نشست ادبی "انجمن قلم" با حضور احمد علیخانی روز سه شنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۷ و محفل ادبی "شعر و اندیشه" با حضور اردشیر منصوری در خانه فرهنگ آیه برگزار می شود.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این محافل ادبی می توانند در تاریخ های یاد شده به فرهنگسرای فردوس، مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه فرهنک آیه به نشانی های ذیل مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده، تماس بگیرند.
ـ فرهنگسرای فردوس: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی  تلفن44058900  
ـ مجتمع فرهنگی هنری نور: فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب  تلفن 44088708
ـ خانه فرهنگ آیه: شهرک اکباتان، فاز 1، روبروی ورزشگاه راه آهن تلفن  44656495
نظر شما