سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۳
کد خبر: ۹۳۹۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
در کارگاه‌های دوستی با کتاب، کتاب «تا بهار» در خانه های فرهنگ منطقه ۱۴ در هفته سوم مردادماه معرفی و خوانش می‌شود.
معرفی و خوانش « تا بهار » در مراکز فرهنگی هنری منطقه چهاردهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان درفصل تابستان و ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی در کودکان، خوانش کتاب «تا بهار» در قالب برنامه «دوستی با کتاب» در هفته سوم مردادماه هر روز در یکی از خانه های فرهنگ منطقه چهارده برگزار می شود.

 در این کارگاه ها علاوه بر معرفی و خوانش کتاب، شیوه صحیح کتابخوانی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود و این کتاب شنبه در خانه فرهنگ شکوفه، یکشنبه در خانه فرهنگ شهید اندرزگو، دوشنبه در خانه قرآن، سه شنبه در خانه های فرهنگ فرشته آزادی و زیتون و چهارشنبه در خانه فرهنگ ابوذر معرفی و خوانش می شود.
 
کتاب «تا بهار» داستان کوچ پرستوهارا روایت می کند و در این قصه یک پرستو در موقع کوچ با دیگر پرستو ها کوچ نکرده و وارد لانه یک سنجاب می شود، سنجاب چون پرستو بی اجازه وارد لانه اش شده و تخم گذاشته از او خیلی ناراحت می شود و با پرستو بدرفتاری کرده و اجازه می دهد تا تولد جوجه ها در لانه اش بماند، اما بعد از تولد جوجه ها سنجاب از پرستو تقاضا می کند تا فصل بهار در لانه اش بماند و  بهترین زمستان عمرش را تجربه می کند.

کتاب «تا بهار» نوشته ناصر یوسفی و به تصویرگری سیاوش ذوالفقاریان در ۱۲ صفحه و در قطع خشتی در موسسه انتشارات قدیانی منتشر شده‌است.

نظر شما