شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۰۵
کد خبر: ۹۳۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
در چهارشنبه‌های کتاب برگزار می‌شود؛
در نشست چهارشنبه‌های کتاب این هفته ۱۸ مرداد مصطفی رحماندوست نویسنده کتاب‌ بازی با انگشتان در فرهنگ‌سرای تهران حضور دارد.
رحماندوست میهمان فرهنگ‌سرای تهرانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست چهارشنبه‌های کتاب این هفته ۱۸ مرداد با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده کتاب‌های؛ آسمان هم خندید، ترانه‌های نوازش، بازی شیرین است، بچه‌ها را دوست دارم برگزار می‌شود.  و همچنین کتاب بازی با انگشتان این نویسنده معرفی می‌شود.

بازی با انگشت‌ها کتابی است با ۱۶ شعر و ۱۶ قصه از پنج انگشت دست، برگرفته از بازی ایرانی و کهن لی لی لی لی حوضک که همواره مورد علاقه کودکان بوده است.

این کتاب تلفیق شیرینی از شعر، بازی، قصه و نمایش است که هر کدام ابزار مناسبی برای آموزش به کودکان است. انگشت ها در هر قصه از این کتاب، وارد ماجرای تازه ای می‌شوند و به بازیگرانی جدید، جاندار و زنده تبدیل می‌شوند. راهنمای اجرای هر بازی در هر صفحه با حروف کوچکتر آورده شده است و هر قطعه شعر همراه با روش قصه گویی، چگونگی انجام آن بازی را در اختیار مادر، پدر، آموزگار یا مربی کودک قرار میدهد.

مصطفی رحماندوست، شاعر، قصه نویس و مترجم كتاب های كودكان و نوجوانان، یکم تیرماه سال ۱۳۲۹ در همدان به دنیا آمد. رحماندوست پس از سال ۱۳۵۷ با عنوان مدیر مركز نشریات كانون پرورش فكری كودكان نوجوانان مشغول به کار شد و تا به امروز در سمت مدیر برنامه‌ كودك‌ سیما، سردبیر نشریه‌ پویه‌، مدیر مسئول نشریات رشد، مدیر كل دفتر مجامع و فعالیت های فرهنگی، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر سروش‌ كودكان و داور جشنواره بین المللی فیلم های كودكان و نوجوانان(اصفهان) به کودکان و نوجوانان خدمت کرده است.  

در این برنامه پری رضوی یام ، عباس جهانگیری میهمان برنامه خواهند بود و نظرات خود را نسیت به این کتاب بیان خوهند کرد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای تهران به نشانی؛ حکیم غرب سه‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ  مراجعه کنند و تلفن 44143777 – پاسخگوی علاقه‌مندان است.
نظر شما