سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۹
کد خبر: ۹۳۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
گالری شماره یک نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن از شانزدهم مرداد ماه میزبان آثار نقاشی زینب یزدانی با عنوان «نگاره‌های رنگی» است.
«نگاره‌های رنگی» در نگارخانه بهمنبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در نمایشگاه «نگاره‌های رنگی» که تا بیست و سوم مرداد برپاست، ۳۰ اثر در ابعاد ۳۰در ۴۰ و ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر با تکنیک رنگ روغن و آبرنگ به نمایش گذاشته می‌شود.

زینب یزدانی نیا متولد ۱۳۵۹ دارای مدرک کارشناسی ریاضیات محض از دانشگاه خوارزمی است.
وی داراری سابقه 17 سال  کار حرفه‌ای هنر نقاشی و بیش از 10 سال سابقه تدریس در محله  کیانشهر تهران است و به انواع تکنیک‌های نقاشی از جمله رنگ روغن، آبرنگ، گواش، مداد رنگی، پاستل و طراحی از پرتره و فیگور به صورت زنده مسلط است.

برپایی نمایشگاه گروهی نگارخانه ی مینا پاسداران (90)، نمایشگاه گروهی برج میلاد (91)، نمایشگاه گروهی همراه با هنرجویان سرای محله کیانشهر شمالی (91 و 92)، نمایشگاه گروهی فرهنگ‌سرای بهمن (93)، نمایشگاه گروهی فرهنگ‌سرای خاوران (94)، نمایشگاه گروهی گالری اریک (94)، نمایشگاه گروهی خانه هنرمندان کرج (95)، نمایشگاه گروهی با انجمن آبرنگ ایران (95)، نمایشگاه گروهی گالری عقیلی (95)، حضور در بینال بین المللی جامعه جهانی آبرنگ در هنگ کنگ و چاپ اثر در کتاب همایش و برگزاری ورکشاپ‌های متنوع در نگارخانه‌های مختلف در کارنامه هنری این هنرمند نقاش دیده می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه نقاشی می‌توانند به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.
 
نظر شما