جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۳۹۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کتابخانه فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با برگزاری چهارشنبه‌های کتاب در دومین پویش جشنواره کتابخوانی میزبان طاهره ایبد، نویسنده کتاب «خانواده آقای چرخشی» است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه چهارشنبه‌های کتاب به منظور ساماندهی و ایجاد تحول جریان ساز در برنامه‌های حوزه کتاب با بخش‌های مختلفی از جمله رونمایی، نقد و بررسی تازه‌های کتاب، دعوت از نویسندگان و چهره‌ها، تشکیل و تقویت گروه‌ها و کانون‌های دوستدار کتاب و کتابخانه و... طی چهارشنبه‌های مرداد و شهریورماه سال جاری در کتابخانه فردوس برگزار می‌شود.

سومین چهارشنبه کتاب فردوس به معرفی و نقد و بررسی کتاب «خانواده آقای چرخشی» اثر طاهره ایبد اختصاص دارد که روز چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه ساعت ۱۷ با حضور جعفر توزنده جانی به عنوان منتقد و کارشناس مجری این نشست ادبی در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
طاهره ایبد متولد ۱۳۴۲ در شیراز است و تحصیلاتش را در رشته آموزش زبان انگلیسی تا مقطع کاردانی ادامه داده است. او از سال ۱۳۶۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، انتشارات سروش و روزنامه آفتابگردان فعالیت ادبی داشته و در سال ۱۳۶۳ اولین کتاب خود «صالح» را منتشر کرد. ایبد تا کنون بیش از ۶۰ اثر در حوزه بزرگسال و کودک و نوجوان منتشر کرده و جوایز گوناگونی از جشنواره‌های ادبی کسب کرده است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما