جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۰
کد خبر: ۹۳۹۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کتاب «نمی‌توانم و نمی‌خواهم» به نویسندگی لیدیا دیویس و مترجمی اسدالله امرایی چهارشنبه ۱۸ مرداد در فرهنگ‌سرای ملل نقد و بررسی می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «نمی‌توانم و نمی‌خواهم» در فرهنگ‌سرای مللبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتاب «نمی‌توانم و نمی‌خواهم» به نویسندگی لیدیا دیویس و ترجمه‌ی اسدالله امرایی است. در داستان‌های مینی‌مال لیدیا دیویس، نویسنده‌ی آمریکایی، شرح لحظه‌ای از وقایع و احساسات روزمره‌اند که راوی آن‌ها را به محض تجربه کردن روایت می‌کند. نویسنده برشی کوتاه از زندگی فرد را انتخاب می‌کند که شاید زمینه‌ای مناسب برای تغییر و تحول او باشد.

اسدالله امرایی در سال ۱۳۳۹ در شهرری تهران در صفائیه؛ محله معروف به خط آهن به دنیا آمد. پدرش کارگر کارخانه چیت ممتاز بود و او کودکی خود را در خانواده‌ای پر جمعیت گذراند.

اسدالله امرایی که از جمله روزنامه‌نگاران و مترجمان پرکار کشورمان به حساب می‌آید، اولین مطلب قلمی خود را با نام «سیگار خاموش» در پیک نوجوان به چاپ رساند و اولین جایزه ادبی خود را نیز به دست آورد.

کتابخانه امیرکبیر با برگزاری سری نشست های ادبی با حضور نویسنده کتاب در طرح پوش کتابخوانی هرهفته میزبان علاقمندان و کتابخوانان خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند چهارشنبه ۱۸ مرداد  از ساعت 16 تا 18 به نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه، فرهنگ‌سرای ملل مراجعه کنند.   

نظر شما