جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۹۳۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
کانون‌های مردمی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ از میان شهروندان فعال و علاقه‌مند به مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی عضو می‌پذیرند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، هم اکنون در راستای گسترش فعالیت‌های مردم نهاد و با هدف تقویت و ارتقای نقش مشورتی و نظارتی شهروندان در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و هنری، ۲۰ کانون تاسیس شده در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵ مشغول به فعالیت هستند که در این زمینه می‌توان به کانون‎های بانوان، قرآن و عترت، فضای مجازی، جهاندیدگان، ادبی، نجوم، مذهبی، گردشگری و ...  اشاره کرد.
  
زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای بالقوه و خلاقیت‌های فردی و گروهی، غنی‌سازی اوقات فراغت و افزایش روحیه نشاط اجتماعی در بین مردم، تقویت فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکتی، براب تجمیع سرمایه‌های اجتماعی و بهره‌مند شدن از خلاقیت‌ها و توانایی‌های آنان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهر از دیگر اهداف تشکیل و فعالیت این کانون‌هاست که با برگزاری جلسات هفتگی و برگزاری برنامه‌های متنوع در قالب‌های مختلف از جمله کارگاه، نشست موضوعی، گردشگری، مراسم، نکوداشت، جشنواره و ... بستری مناسب برای حضور شهروندان در مراکز فرهنگی هنری ایجاد می‌کنند.
  
علاقه‌مندان برای عضویت در این کانون‌ها و بهره‌مندی از برنامه‌ها و هم‌چنین کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 44058900 (داخلی 118) تماس بگیرند و به واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی خیابان فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند.
نظر شما