شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۶
کد خبر: ۹۳۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
بیست و هفتمین محفل ادبی ققنوس با معرفی مجموعه شعری از محمدرضا براری به نام «شباهت» دوشنبه ۲۳ مردادماه در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بیست و هفتمین محفل ادبی ققنوس همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی، با حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ساعت ۱۷ با بخش‌های مختلف از جمله معرفی و نقد و بررسی مجموعه شعر «شباهت»، شعرخوانی، مراسم تقدیر و اجرای موسیقی زنده در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می‌شود.

در این جلسه مینا آقازاده کارشناس مجری برنامه، مجموعه شعر «شباهت» سروده محمدرضا براری را که در ۸۷ صفحه توسط انتشارات شب چله منتشر شده است، معرفی می‌کند و این مجموعه با حضور کارشناسان حاضر در انجمن، نقد و بررسی می‌شود.

علاوه بر معرفی این مجموعه شعر و اجرای موسیقی، نکوداشت محمدتقی گوهری (بابا گوهری) نیز از بخش‌های دیگر محفل ادبی ققنوس است. محمدتقی گوهری متخلص به گوهر مازنی، صاحب کتاب شعر «بهار عشق» بوده و اکثر اشعارش در زمینه مذهبی و در قالب غزل است و دستی نیز در سرایش اشعار نو و سپید دارد.

علاقه‌مندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۴۴۰۸۸۷۰۸  تماس بگیرند.
نظر شما