پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۹۳۹۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
در قالب برنامه دوستی با کتاب انجام می‌شود:
همزمان با فرارسیدن ایام حج و به منظور ایجاد علاقه به کتابخوانی در کودکان، کتاب «هدیه خدا» از ۲۱ تا ۲۵ مردادماه در خانه‌های فرهنگ ۱۴ معرفی و خوانش می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان در فصل تابستان و ایجاد علاقه به کتاب و کتابخوانی، خوانش کتاب « هدیه خدا » در قالب برنامه « دوستی با کتاب » در هفته چهارم مردادماه هر روز در یکی از خانه‌های فرهنگ منطقه ۱۴  انجام می‌شود.

در این کارگاه‌ها علاوه بر معرفی و خوانش کتاب، شیوه صحیح کتابخوانی نیز به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود و این کتاب شنبه در خانه فرهنگ شکوفه، یکشنبه در خانه فرهنگ شهید اندرزگو، دوشنبه در خانه قرآن، سه شنبه در خانه‌های فرهنگ فرشته آزادی و زیتون و چهارشنبه در خانه فرهنگ ابوذر معرفی و خوانش می‌شود.
 
کتاب « هدیه خدا »، داستان مرد بخشنده‌ای که به مستمندان و فقیران کمک می‌کند و قصد دارد با دوستان خود به زیارت خانه خدا برود که در طول مسیر تمام هزینه سفر خود را به نیازمندی می‌بخشد و به سفر حج نمی‌رود، دوستان او پس از بازگشت از سفر حج متوجه کار خیر او می‌شوند و...

کتاب « هدیه خدا » نوشته فریبا معارفی به تصویرگری الهام ارکیا، در ۱۶ صفحه و قطع رقعی در موسسه جامعه القرآن کریم منتشر شده است.
نظر شما