جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۹۳۹۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴
فرهنگ‌سرای شهر در میدان امام حسین(ع) میزبان اجرای نمایش «جای خالی ما» است.
نمایش «جای خالی ما» در میدان امام حسین (ع)
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و با همکاری موسسه فرهنگی هنری راهین؛ نمایش «جای خالی ما» که موضوع آن مسائل اقتصادی و حواشی و مشکلات ناشی از آن است در میدان امام حسین(ع) برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

 هدف از اجرای این نمایش به تصویر کشیدن اتفاقاتی است که شاید به صورت عادی آن را ملاحظه می‌کنیم و افراد نزدیک به ما با آن درگیر هستند، اما واقعاً صدایشان در برخی گزارش‌ها و اخبار به سختی شنیده می‌شود و شاید هم درگیر جریان‌های سیاسی شود که هیچگاه حلال مشکل آنها نیست.
 
این اثر نمایشی درباره آدم هایی است که جایگاه اجتماعی خوبی داشتند و برحسب مسائلی که در زندگیشان که موضوع اصلیشان اقتصاد است از جایگاه خود سقوط می‌کنند و اتفاق ناگواری رخ می‌دهد و منشا این اتفاقات فردی که کارگاه تولیدی دارد و افرادی برای او کار می‌کنند و صاحب کار ورشکسته می‌شود.
 
سبک اجرایی کار به صورت رئال نوشته شده و اما در اجرا با توجه به دکور و صحنه نمایش به سورئال نزدیکتر شده است. 
 
در این نمایش تلاش می‌شود که عنوان شود ما فقط یک خواسته داریم و آن هم اجناس و کالای ایرانی بخرید.

 در نمایش «جای خالی ما» بازیگرانی چون حسین میرزائیان، مسعود بهارلو، فریبا رسولی، صدف میرمحمدی، میلاد محمدزاده و آرمان صلحی در آن به ایفای نقش می پردازند و حسین میرزایی تهیه کننده، علی براتی مشاور کارگردان، سعید صادقی دستیار کارگردان و طراح صحنه، محراب محمدزاده مدیر تولید، محمدعلی صفاریان روابط عمومی، آصف جاودان فر موسیقی، مهدی ابراهیمی ساخت دکور، محمدرضا صالی ساخت تیزر، حامد ایلخان طراح پوستر و موسسه فرهنگی هنری راهین مجری طرح این اثر هستند.

نمایش « جای خالی ما» ۲۱ و ۲۲ مردادماه سال جاری ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه در فضای میدان امام حسین(علیه السلام) اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33322210 تماس بگیرند.

برای عضویت در سامانه اطلاع رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 ؛ عدد 12 را به سامانه 3000572012 پیامک کنید.


نظر شما