جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۵
کد خبر: ۹۳۹۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
برگزاری کارگاه رازهای خانواده صالح جهت تحکیم بنیان خانواده با محوریت خانواده پایدار در خانه فرهنگ پامچال برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی زیرکی رئیس خانه فرهنگ پامچال بیان کرد: رشد مطلوب و سالم فرزندان در تمام ابعاد مرهون ارتباط مؤثر و مطلوب والدین با فرزندان است و تحلیل‌های نظری و تجربی بسیاری به ارتباط مؤثر والدین با فرزندان اختصاص یافته است و برای آن اهمیت و ارزش خاصی قایل شده اند.

وی افزود: بررسی مبانی روان شناختی ارتباط مؤثر و مطلوب والدین بر فرزندان از مهم‌ترین مسائل در حریم خانواده و سلامت روانی آن تلقّی می‌شود و آگاهی و شناخت کافی و عمیق از این مبانی می‌تواند ما را در پرورش شخصیت سالم فرزندان در خانواده یاری رساند و روش‌های مناسب و مؤثر را برای چگونگی و نحوه ارتباط والدین با فرزندان به دست دهد.

زیرکی تصریح کرد: بر اساس مباحث مطروحه در این کارگاه، با تکیه بر برخی یافته‌های نظری و نیز به پشتوانه برخی پژوهش‌های انجام گرفته، در پی یافتن و بیان مبانی روان شناختی ارتباط مؤثر والدین با فرزندان می‌باشیم.

وی اظهار داشت: در این کارگاه ابتدا حقوق و تکالیف متقابل والدین و فرزندان از دیدگاه قرآن و روایات بررسی شده و آنگاه روش‌های تربیتی اسلام با روش‌های روان شناسی جدید مقایسه می‌شود و در ادامه پیامدهای عدم رعایت حقوق متقابل توسط والدین و فرزندان بیان می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه روز چهارشنبه ۲۵مرداد ماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ به آدرس مشیریه، پارک پامچال، جنب آبنما، خانه فرهنگ پامچال مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۸۷۸۲۸۳ تماس بگیرند.
نظر شما