پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۳۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
کتابخانه شهدای حصارک در برنامه «عصرانه با طعم کتاب» دو‌شنبه ۲۳ مردادماه ساعت۱۷، میزبان «بیتا فرخی» نویسنده کتاب‌های پرمخاطب می‌شود.
«بیتا فرخی» مهمان به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «عصرانه با طعم کتاب» همزمان با جشنواره تابستانی تهران در فصل مهربانی و با هدف آشنایی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان با نویسندگان پرمخاطب و عامه پسند و همچنین ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در اوقات فراغت فصل تابستان، در کتابخانه شهدای حصارک برگزار می‌شود.

بیتا فرخی نویسنده رمان‌های پر مخاطب است که از تالیفات او می‌توان به "سروین"، "پاییزه"، "تکه ای از آسمان"، "تا روشنایی"، "انگار این من نیستم!"، "از پشت شیشه"، "همسایه  ماه" و "هوای دلبستگی" اشاره کرد. وی مهمان برنامه «عصرانه با طعم کتاب» در کتابخانه شهدای حصارک است که در نشستی صمیمانه با مخاطبان در مورد خود، آثارش و چگونگی خلق این آثار و فراز و نشیب‌های نویسندگی صحبت می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به کتابخانه علامه جعفری واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌ا... کاشانی، خیابان حسن‌آباد، انتهای کوچه چهارم مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۹۱۰۴۳ تماس بگیرند.
نظر شما