جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۹
کد خبر: ۹۴۰۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
مسئول روابط عمومی فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾ خبر داد
مسئول روابط عمومی فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾ از شناسایی فعالان فرهنگی و نخبگان محلات این منطقه و تجلیل از آنان در ویژه برنامه مستمر روز فرهنگ خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی اکبر اسماعیلی جوبنی مسئول روابط عمومی فرهنگسرای خاتم﴿ص﴾ با بیان اینکه روز فرهنگ عنوان ویژه برنامه ای است که با هدف تجلیل و معرفی چهره های فرهنگی و نخبگان محلی در مراکز فرهنگی هنری منطقه اجرا می شود افزود: این برنامه تا کنون 11 اجرا در منطقه 18 داشته و طی آن شماری از شاعران، نویسندگان، چهره های دینی و قرآنی، نخبگان معلول، ورزشکاران و خانواده شهدایی که ساکن منطقه هستند معرفی و تجلیل شدند.
  
به گفته وی طاهره سهرابی نژاد  معلم و شاعر و نویسنده، رباب فتوحی ملائی شاعر معلول  و صاحب کتاب های «خوش بحال دیوونه» ، «من کیستم؟» و «مستان در مرداد»، فرزانه حبوطی نویسنده  معلول کتاب «معلولیت نیست مانع راهم»، سید عابدین نبوی نویسنده و شاعر ، غلامرضا سلیمانی شاعر، نویسنده و ترانه سرای جوان و مرتضی زندیه نمایشنامه نویس از جمله چهره های فرهنگی و ادبی ساکن در منطقه ۱۸ هستند که تا کنون در ویژه برنامه های روز فرهنگ در جمع مخاطبان و علاقهمندان معرفی و تجلیل شده اند. 
 
اسماعیلی افزود: هم چنین از میان چهره های قرآنی و فعالان مذهبی ، احمد حصیب از مربیان و کارشناسان فعال قرآنی، خدیجه رحیمی و آیده محمدی حافظان کل قرآن کریم و طاهر رحیمی مداح روشن دل در ویژه برنامه روز فرهنگ مورد تقدیر قرار گرفته اند.
 
مسوول روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 درباره تجلیل از خانواده شهدا در برنامه روز فرهنگ گفت: ثریا و شیرین پالوده خواهران شهیدان حاج حسین و حمید پالوده که از شهدای منطقه 18 در هشت سال دفاع مقدس هستند نیز در برنامه روز فرهنگ تکریم و تجلیل شدند.
 
وی افزود: « غزل اسدی همراز » نیز دختر نوجوان نمونه و  ورزشکار منطقه و عضو باشگاه ورزشی خاتم(ص) در این برنامه معرفی و تقدیر شده است.
 
اسماعیلی با اشاره به اینکه تمامی مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در این برنامه مشارکت دارند اظهار داشت: فرهنگسرای خاتم(ص) ، خانه فرهنگ امام علی(ع)،  کانون قرآن شهید مختار سلیمانی، کتابخانه های بوستان نرگس، قائم(عج) و  فجر با همکاری برخی نهادهای منطقه ای، مشارکتی فعال در برگزاری ویژه برنامه روز فرهنگ داشته اند.
 
وی در پایان گفت: دبیرخانه ویژه‌برنامه روز فرهنگ مستقر در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) با شماره تماس 66207068 پاسخ گوی علاقه‌مندان و آماده دریافت پیشنهادات و ایده های شهروندان برای برگزاری بهتر این برنامه است.
نظر شما